Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 10:30 до 19:00
СБ: з 10:30 до 16:00
НД: вихідний (приймаємо замовлення онлайн)
Каталог товарів

FAQ

  • ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ АБО РОЗМІРОМ ТА ІНШІ ПРИЧИНИ?

    Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд та споживчі властивості, і є відсутнім в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:

    • Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
    • Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
    • Повернути та отримати сплачені за нього кошти

    Як оцінити збереження товарного вигляду?

    При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих ​​слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"

  • ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН МАЄ МІЙ ТОВАР?

    Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). Також термін гарантії його можна знайти в картці товару на сайті нашого магазину, або на сайті виробника товару.