FAQ
-
ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ТОВАР НЕ ПІДІЙШОВ ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ АБО РОЗМІРОМ ТА ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд та споживчі властивості, і є відсутнім в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
- Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості
- Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості
- Повернути та отримати сплачені за нього кошти
Як оцінити збереження товарного вигляду?
При хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин. Найпростіше оцінити збережений чи товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
-
ЯКИЙ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН МАЄ МІЙ ТОВАР?
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). Також термін гарантії його можна знайти в картці товару на сайті нашого магазину, або на сайті виробника товару.