Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 10:30 до 19:00
СБ: з 10:30 до 16:00
НД: вихідний (приймаємо замовлення онлайн)
Каталог товарів

Гарантия и возврат товаров в магазин Фотакс

На які товари з асортименту надається гарантія?

Товари магазину Fotax забезпечуються гарантією, яка підтверджує наші зобов'язання щодо відсутності виробничих дефектів у товарі. Гарантія надається терміном від 17 тижнів до 60 місяців, термін гарантії залежить від гарантійної політики виробника. Гарантійний термін наведено в описі більшості товарів на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника, гарантійний талон "Fotax - магазин фотоаксесуарів" або відповідний запис у товарному чи фіскальному чеку.

Я можу обміняти чи повернути товар?

Звичайно, повернення та/або обмін товару можна зробити протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам Закон України «Про захист прав споживачів».

Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:

  • товар не був у вжитку та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення спалахів, синхронізаторів або інших пристроїв не зазнавало змін тощо
  • товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки
  • збережені всі ярлики та заводське маркування

Оформити повернення товару можна зв'язавшись із будь-яким з наших менеджерів

Де і як можна зробити обмін чи повернення?

Обміняти чи повернути товар можна в нашому офісі, який знаходиться за адресою:
Київ, вул. Чистяківська, 2а, офіс 412 з понеділка по п'ятницю з 10-00 до 19-00, у суботу – з 10-00 до 16-00.
Телефони: (099) 150-05-29, (063) 531-59-39, (068) 701-03-24

Якщо ви не в Києві, можете відправити товар до нас за допомогою служб доставки. Якщо товар зберігає товарний вигляд та упаковку, ми обміняємо його або повернемо гроші.

Обмін та повернення товарів належної якості здійснюється коштом покупця протягом 14 днів з дня отримання за умови збереження товарного вигляду товару, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт купівлі (чеку).

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб
  • присутні механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця, чи третіх осіб
  • порушено правила експлуатації, які наведені в експлуатаційних документах
  • виконувалося несанкціоноване розбирання, ремонт або зміни конструкції чи схеми товару
  • відсутній гарантійний талон або товарний чек

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідин, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • ушкодження внаслідок стихійного лиха (природних явищ)
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
  • програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу

Будь ласка, зверніть увагу:

Перелік зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 1317 ( 1317-2003-п ) від 20.08.2003, № 1642 ( 1642-2004-п ) від 13.12.2004, № 1173 ( 1170-2.

Доповнення № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172

Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.

До таких товарів, серед інших, відносяться:

Непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір